3-کیفیت این بانک نسبت به بانک های دیگر در انجام بهینه امور بانکی * بسیار مناسب مناسب نسبتاً مناسب نامناسب بسیار نا مناسب
5-مراحل انجام امور بانکی به صورت مشخص و آسان * بسیار مناسب مناسب نسبتاً مناسب نا مناسب بسیار نا مناسب
7-مبتنی بر قانون،مقررات و شفاف بودن عملکرد بانک * بسیار مناسب مناسب نسبتاً مناسب نا مناسب بسیار نا مناسب
8-نوبت انتظار شما(زمان انتظار)برای انجام کارهای بانکی * بسیار مناسب مناسب نسبتاً مناسب نا مناسب بسیار نا مناسب
9-نقاط قوت بانک نسبت به سایر بانک ها چیست؟ * تنوع حساب ها تنوع تسهیلات خدمات بانکداری الکترونیک سایر موارد
10-به نظر شما مناسب ترین شیوه طرح شکایت و پیشنهاد به بانک مسکن کدام گزینه است؟ * صندوق شکایات،انتقادات و پیشنهادات شعبه سایت بانک مراجعه حضوری و طرح شکایت تماس با مرکز ارتباط با مشتریان بانک روش های دیگر