تازه های اخبار تازه های اخبار

سرپرست مدیریت شعب استان فارس

بازاریابی میبایست قبل از ورود مشتریان به بانک صورت پذیرد.

این روزها یکی از مسائل مهمی که بانک مسکن را به تخصص خود نزدیک تر نموده است برقراری ارتباط بیشتر با فعالان بخش ساختمان می باشد. از این رو ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان فارس در راستای انتقال اهمیت این موضوع به همکاران شعبه اقدام به برگزاری جلسه ای استانی در محیط وبینار نمود.

احمد علی جعفری مدیر شعب استان فارس با بیان این مطلب که بانک مسکن با وجود تخصص  و به کار گیری بیشترین درصد فعالیت خود در بخش مسکن ، متاسفانه نتوانسته سهم قابل توجهی از منابع صنعت ساختمان را به خود اختصاص دهد ، توضیح داد : یکی از مواردی که هم اکنون مورد تاکید مدیران ارشد بانک می باشد ایجاد ارتباطی مستمر و توانمند با فعالان بخش مسکن و استفاده از ظرفیت های این حوزه می باشد .

وی بازاریابی برون سازمانی و حرکت همکاران به خارج از شعبه و مذاکرات مستقیم با مشتریان هدف را عاملی مهم در رسیدن به موفقیت های بزرگ دانست و در این باره تاکید نمود : میبایست انبوه سازان و فعالان بخش مسکن را قبل از ورود به بانک بازاریابی نمود و برنامه ای در نظر گرفت که آنها پس از اخذ وام همچنان منابع خود را نزد بانک بسپارند.

جعفری ، تیم مدیریت را آماده خدمت رسانی به تمامی شعب دانست و عنوان نمود : در کنار یکدیگر همراه و گره گشای همکاران و مردم هستیم.

سرپرست مدیریت شعب استان فارس، توجه همکاران را به شناسایی ظرفیت های استانی ، مشتریان و محصولات بانک و همچنین برگزاری جلسات مستمر بخشنامه خوانی در شعب معطوف نمود و توضیح داد : اشراف و به روز بودن اطلاعات درباره خدمات بانک سبب می شود که مشتریان به بهترین شکل راهنمایی شوند ، که این امر علاوه بر افزایش اعتبار شعب ، تعداد مشتریان را افزایش می دهد.

وی گفت : برای اینکه شاهد به وجود آمدن اتفاق های خوب در روند رشد و شکوفایی بانک باشیم می بایست حس همراهی ، همدلی و هم افزایی را در بین همکاران افزایش دهیم.

غلامرضا رضایی رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان فارس هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد طرح آشنایی بیشتر با پتانسیل فعالین بخش مسکن و ساختمان و ایجاد زنجیره ارزش به عنوان یک تکلیف مهم خاطر نشان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 30% از تولید ناخالص کشور به بخش مسکن اختصاص دارد، می توان منابع پایدار و بلند مدت را وارد چرخه مالی بانک نمود.

رضایی توضیح داد : در برنامه ریزی های این طرح سعی شده تا با اجرای گام به گام موارد، در راستای هدفمند و سیستمی نمودن پروژه های بازاریابی قدم برداشت و برای جذب منابع صنایع مادر همچون شرکت های بزرگ ، تولیدکنندگان مواداولیه و بازرگانان تلاش نمود.

رئیس دایره ارتباطات و بازاریابی نقش همکاری با ادارات و سازمان های مرتبط با حوزه ساختمان و فعالان این بخش همچون انبوه سازان ، فروشندگان مصالح ساختمانی و مشاورین املاک را عاملی مهم در رشد صنعت ساختمان دانست .

 وی ابراز امیدواری نمود با همیاری ، همفکری ، حمایت و به کارگیری توانمندی تمامی همکاران مدیریت شعب استان فارس شاهد احیای باشگاه مشتریان بانک مسکن و ایجاد زنجیره ارزش در این زمینه باشیم.

آخرین بروزرسانی 1400/6/28