نمایش اخبار نمایش اخبار

رییس اداره‌کل بازرسی بانک مسکن:

بزرگ‌ترین وظیفه ما تکریم مشتریان بانک مسکن است

رییس اداره‌کل بازرسی با اشاره به اهمیت و آثار مثبت احترام و رعایت حقوق مراجعان، بزرگ‌ترین وظیفه کارکنان بانک مسکن را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

رییس اداره‌کل بازرسی با اشاره به اهمیت و آثار مثبت احترام و رعایت حقوق مراجعان، بزرگ‌ترین وظیفه کارکنان بانک مسکن را تکریم ارباب رجوع عنوانکرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، نظریان رییس اداره‌کل بازرسی بانک، در سفری یک‌روزه به استان البرز طی گفتگویی با اشاره به اهمیت و آثار مثبت احترام و رعایت حقوق مراجعان، بزرگ‌ترین وظیفه کارکنان بانک مسکن را تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

وی اظهار داشت: صحنه رقابت بین بانک‌ها سخت و ویژه است؛ اما سابقه بیش از 70ساله‌ی بانک مسکن و پاسخگویی به اساسی‌ترین دغدغه و نیاز مردم طی سالیان متمادی، مهم‌ترین مزیت رقابتی امروز ماست.

رییس اداره‌کل بازرسی با اشاره به حساسیت‌های موجود در برخورد با تخلفات تصریح کرد: خوشبختانه براساس آمارهای به‌دست آمده، بانک مسکن جزو پاک‌ترین بانک‌ها در سطح کشور بوده است.

رییس اداره‌ کل بازرسی اظهار داشت: بازکردن گره از مشکلات مردم و به یادگار گذاشتن خاطره‌ای خوش از بانک در اذهان مراجعان از مهم‌ترین و موثرترین ابزارها در مسیر پیشبرد اهداف بانک مسکن محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این نشست، محمدحسین جوادیان مدیر شعب بانک مسکن در استان البرز، به رشد 26درصدی منابع مدیریت در سال 90 اشاره کرد و افزود: در سال گذشته با تلاش کارکنان توانستیم دو برابر متوسط کشوری رشد داشته باشیم.

آخرین بروزرسانی 1393/11/20