تازه های اخبار تازه های اخبار

سلیمی در همایش روسای شعب کردستان:

کردستانیها در سال 1400 هم برروی مدار موفقیت حرکت خواهند کرد

همایش روسای شعب مدیریت کردستان در جهت تشریح دستاوردهای همایش مدیران ارشد بانک در سالن اجتماعات مدیریت برگزارشد و مدیر استان بر تلاش و همدلی کردستانیها در تحقق اهداف سال 1400 تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان کردستان؛ جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان ضمن تقدیر از عملکرد شعب استان در ارزیابی عملکرد پایان اردیبهشت ماه گفت: با تلاش و همت شما همکاران کردستانی در پایان اردیبهشت ماه جزء مدیریتهای موفق در ارزیابی عملکرد بوده ایم بطوریکه شعبه مریوان با عملکرد چشمگیر و تلاش همه جانبه همکاران جزء 10 شعبه برتر ایران بوده است و این نشان از این دارد که کردستانیها در سال 1400 هم بر روی مدار موفقیت حرکت خواهند کرد.

وی یکی دیگر از دستاوردهای مدیریت کردستان در سال 1400 را رشد بسیار ناچیز مطالبات عنوان کرد و ابراز داشت: مدیریت کردستان در بین 10 مدیریتی است که کمترین رشد مطالبات را داشته اند و این به معنی برنامه ریزی شعب بر مبنای طرحهای خلاقانه استانی همچون طرح پایش است و می بایست این روند تا تحقق اهداف مطالبات تا پایان سال با تمام توان تداوم یابد.

سلیمی در ادامه به تشریح دستاوردهای همایش مدیران غرب کشور پرداخت و عنوان داشت: تیم جدید مدیریتی بانک بویژه مدیرعامل محترم جناب آقای دکتر شایان مدیر عامل با تسلط همه جانبه بر همه ابعاد کاری بانک و  همکاران، تلاش دارد اقدامات موثر و عملی را در جهت بهبود وضعیت رفاهی همکاران اجرایی کند و بزودی شاهد خبرهای خوبی در ارتقای سطح معیشتی همکاران خواهیم بود.

مدیر شعب کردستان به تصمیمات کلان اقتصادی جهت رفع بحران حوزه مسکن و ساختمان در دولت جدید اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی دولت جدید، تصمیم بر  احداث یک میلیون و دویست هزار واحد مسکن بصورت سالانه می باشد که این مهم می تواند گردش مالی بسیار بالایی را در بخش مسکن ایجاد کند و بانک مسکن نیز با توجه به تجربه گرانبهای خود در طرح مسکن مهر  تلاش دارد نقش مهمی در تامین مالی و تحقق اهداف خود در بخش مسکن ایفاء نماید.

سلیمی همچنین اضافه کرد: با توجه به درون زا بودن بخش مسکن به عنوان موتور محرکه اقتصاد کشور ، پتانسیل های لازم در صنعت مسکن و حوزه های مربوطه در جهت تحقق اهداف کلان بانک وجود دارد که می بایست با طراحی برنامه های کاربردی همچون باشگاه مخاطبان مسکن زمینه را برای تحقق اهداف بانک و افزایش سهم بانک از منابع استانی فراهم سازیم.

وی به طراحی محصولات جدید و بازنگری در محصولات فعلی توسط اداره کل طرح و برنامه اشاره کرد و افزود: بزودی محصولات و حسابهای بسیار موثری در جهت جذب منابع توسط این اداره معرفی می گردد که امیدواریم با اطلاع رسانی لازم به عموم مردم ابزارهای کاربردی و موثر در جهت جذب منابع در اختیار شعب قرار گیرد.

مدیر شعب کردستان بر تسلط روسای شعب بر آمارهای روزانه تاکید کرد و عنوان نمود: مسئولان شعب می بایست با استخراج و تفسیر آمارهای روزانه شعب، نقاط ضعف احتمالی را شناسایی و اهتمام لازم را در جهت تحقق اهداف به عمل آورند و در این راستا نیز تمامی همکاران شعب را به مطالعه بخشنامه ها و تسلط بر آمارهای عملکردی ترغیب نمایند.

در ادامه این همایش امید راست بین معاون مدیریت کردستان نیز بر تسلط روسای شعب بر سود و زیان شعبه تاکید کرد و گفت: روسای شعب می بایست بصورت مستمر تراز سود و زیان شعبه را در جهت کاهش هزینه ها و افزایش درآمدهای بانک خصوصا خدمات کارمزد محور کنترل و بررسی نمایند

راست بین همچنین از فعالیتهای شعب در جهت کاهش مطالبات و ارتقای سطح عملکرد استان تقدیر کرد و افزود: اینکه مدیریت کردستان جزء 10 مدیریت برتر در حوزه مطالبات است جای بسی افتخار برای تک تک ماست و از طرفی دیگر رسالت ما را در جهت تداوم این موفقیت در سال 1400 سنگین تر می کند و می بایست از تمام ابزارها در جهت کاهش مطالبات خصوصا جلوگیری از تبدیل مطالبات جاری به سررسید گذشته استفاده کرد.

وی در ادامه بر بکارگیری تمام ظرفیتهای شعب در حوزه جذب منابع خصوصا افزایش سهم منابع حساب مانا و ایجاد باشگاه مخاطبان تاکید کرد و افزود: حساب مانا ظرفیتهای بسیار خوبی برای جذب منابع است که می بایست با تبلیغات اثربخش با همکاری روابط عمومی نسبت به افزایش سهم این منابع در استان اقدامات موثری با همکاری شعب انجام بدهیم و از ظرفیتهای باشگاه مخاطبان نیز می توان در تحقق این امر مهم و جذب منابع در سایر بخشها نهایت استفاده را بکار برد.

معاون مدیریت در ادامه توصیه های لازم و توضیحات مبسوطی را در جهت پرداخت تسهیلات ازدواج بصورت عادلانه و براساس نوبت دهی سامانه مربوطه و نیز تسلط کامل روسای شعب بر سیاستهای اعتباری ارائه داد.

لازم بذکر است در پایان این نشست ، روسای شعب مدیریت کردستان بصورت حضوری و از طریق بستر ارتباط آنلاین مسایل و مشکلات شعب و راهکارهای پیشنهادی را در جهت تحقق اهداف بانک با مسئولین مدیریت به پرسش و پاسخ گذاشتند.

آخرین بروزرسانی 1400/5/27

مطالب مرتبط مطالب مرتبط