سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

بازگشت

برگزاری مجمع ارزیابی عملکرد شعب تحت پوشش بانک مسکن

برگزاری مجمع ارزیابی عملکرد شعب تحت پوشش بانک مسکن
در جلسات مجمع ارزیابی عملکرد شعب تحت پوشش بانک مسکن که با حضور روسای کلیه شعب این استان و روسا و کارشناسان دوایر ستاد مدیریت برگزار شد عملکرد کلیه شعب براساس شاخص های ارزیابی عملکرد مورد بررسی و امتیاز دهی قرارگرفت.

     در این جلسات که به مدت دو روز به طول انجامید عملکرد تمامی شعب استان براساس 13 سرفصل و 33 شاخص مورد ارزیابی قرارگرفت.

   مجید اسدی فر مدیر شعب استان در مجمع ارزیابی عملکرد شعب، ضمن قدردانی از تلاش و کوشش های صادقانه همکاران صف و ستاد در6 ماهه اول سال97 که منجر به قرار گرفتن مدیریت شعب استان در منطقه سبز جدول ارزیابی عملکرد مدیریتهای شعب استانها و مناطق شد، از قرار گرفتن هشت شعبه تحت پوشش مدیریت در منطقه سبز جدول ارزیابی عملکرد از 12 شعبه موجود در استان، ابراز خرسندی کرد و گفت: کرد با تلاش مضاعف و برنامه ریزی منسجم و هدفمندی که از هم اکنون انجام خواهد شد امیدواریم در ارزیابی عملکرد پایان سالجاری شاهد ارتقای وضعیت عملکردی به مراتب بهتر از 6 ماهه اول و قرار گرفتن کلیه شعب استان در منطقه سبز جدول ارزیابی عملکرد باشیم.

   اسدی فر با اشاره به تغییر امتیاز شاخص های ارزیابی عملکرد شعب در 6 ماهه دوم سالجاری،با تاکید بر بررسی دقیق این مساله از سوی مسیولین شعب، لزوم جدیت بیشتر در خصوص پیگیری وصول مطالبات بانک با توجه به اهمیت بالای این شاخص و تاثیر گذاری بسیار زیاد آن در نتایج مجمع، با بسیج کلیه امکانات و نیرو های دراختیار به منظور بهبود وضعیت شاخص های مرتبط با ریسک اعتباری و کاهش مطالبات غیرجاری را در مدت زمان باقی مانده تا پایان سالجاری خواستار شد.

وی افزود کلیه مسیولین شعب باید با برنامه ریزی لازم و استفاده از ظرفیت همکاران توانمند در حوزه پیگیری وصول مطالبات،ترتیبی اتخاذ نمایند تا تمامی مطالبات مشکوک الوصول تعیین تکلیف یا به طبقات معوق و سررسید گذشته منتقل گردند.

مدیر استان با اشاره به تاکید هیات مدیره بانک بر مقوله سودآوری و بهره وری به عنوان رویکرد فعلی بانک مسکن در جهت پایداری و ثبات مالی بانک،  از شاخص وصول اقساط ناشی از صندوق پس انداز مسکن و اوراق گواهی حق تقدم به عنوان یکی از شاخص های اثرگذار در مساله بهره وری یاد کرد و از روسای شعب خواست تمرکز بیشتری بر تحقق اهداف آیتم های مرتبط با این شاخص داشته باشند.

   حسین نوروزی پور معاون مدیر شعب استان نیز که به عنوان رییس مجمع در گروه دوم، ارزیابی عملکرد شعب را برعهده داشت ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب شعب در نیمه اول سالجاری با اشاره به تغییرات محسوس امتیاز شاخص های ارزیابی عملکرد در بخش های مختلف،از آیتم کاهش بهای تمام شده منابع به عنوان یکی از مهمترین شاخص هایی که بیشترین  امتیاز را به خود اختصاص داده است یاد کرد و لزوم تغییر رویکرد شعب در بحث جذب منابع با محوریت جذب منابع ارزان قیمت و صفردرصدی همچنین هدایت فعالیت های بازاریابی به سمت خدمات کارمزد محور را خواستار شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر روسای شعب استان  باید این مساله را به عنوان یکی از اولویتهای کاری خود درنظر بگیرند و برای تحقق این هدف ،فعالیت های بازاریابی همکاران درداخل و بیرون از شعبه را به نحوی هدایت کنند تا از انباشت منابع در سبد محصولات وحسابهای پرهزینه خودداری شود.

    نوروزی پور همچنین گفت: پتانسیل همکاران این استان بسیار فراتر از نتایج کسب شده فعلی می باشد و مسیولین شعب با برنامه ریزی دقیق و کمی تلاش بیشتر می توانند ضمن ارتقای درجه شعبه، به باشگاه یکصد شعبه برتر کشوری بپیوندند واین  هدف محقق نخواهد شد مگر با پیگیری و رصد روزانه اهداف ابلاغی در بخشهای مختلف .

    گفتنی است در پایان مجمع که با ریاست مدیر و معاون مدیر شعب استان و به مدت دو روز به طول انجامید عملکرد تمامی شعب در دو گروه جداگانه براساس 13 سرفصل و 33 شاخص مورد ارزیابی قرارگرفت. و درنهایت ضمن قرار گرفتن هشت شعبه از 12 شعبه موجود دراستان در منطقه سبز جدول ارزیابی عملکرد، شعب امام خمینی بجنورد با کسب نمره768.62، شهید چمران بجنورد با نمره767.34 و طالقانی بجنورد با نمره724.8، به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم شدند.
ساعت : 13:40:00
تاريخ : 1397/09/06