تازه های اخبار تازه های اخبار

رضایت مشتریان به عنوان شعار اول بانکداری الکترونیک

بانکداری الکترونیک

مدیراستان :دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز در حالی در خدمت سیستم‌های مختلف از جمله بانک‌ها قرار گرفته است که بحث رضایت مشتریان به عنوان شعار اول بانکداری الکترونیک قرار گرفته است.
در این گردهمایی سید اصغر حسینی - مدیراستان- طی سخنانی با بیان اهمیت ولزوم توسعه بانکداری الکترونیک اظهار داشت دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات امروز در حالی در خدمت سیستم‌های مختلف از جمله بانک‌ها قرار گرفته است که بحث رضایت مشتریان به عنوان شعار اول بانکداری الکترونیک قرار گرفته است.
وی افزود توسعه بانکداری الکترونیک و استفاده گسترده از خدمات سیستم بانکی از عمده فعالیت‌های مدیریت در سال جاری است که امیدواریم با برنامه ریزیهای صورت گرفته رشد قابل توجهی در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توسط مشتریان داشته باشیم وموجبات چابکی بانک را فرآهم سازیم.
وی گفت مدیریت قزوین در بیشتر شاخص های مهم همچون مشتریان مجازی ، مانده حسابها، صدور کارت جزو مدیریتهای برتر در ماههای اخیر بود وهدف مااین است که در طول سال جاری جزی سه مدیریت برتر باشیم .
مهدی رجبی – معاون مالی وفناوری - در ادامه با تشکر از رابطین بانکداری الکترونیک درشعب، از تلاشهای همه کارکنان بانک به دلیل تحقق اهداف در مقطع تعیین شده تشکر و قدردانی کرد و گفت: همه کارکنان باید با تعامل ومشارکت در این امر مهم در جهت توسعه هرچه بیشتر بانکداری الکترونیک در بین مشتریان تلاش نمایند.
وی افزود ، پیاده سازی بانکداری الکترونیک دربانک نیاز به هماهنگی و همراهی سایر سازمان های اجرایی و حقوقی مرتبط با نظام بانکی دارد که بدون آنها، بانک ها به تنهایی قادر نخواهند بود تا از فناوری جدید به طور کامل و شایسته، در جریان امور خود بهره مند شوند.
رجبی گفت باید همه مشتریان را به سمت استفاده از بانکداری الکترونیک سوق دهیم واین مهم علاوه بر جذب منابع ارزان قیمت و کاهش حضور مشتریان در شعب ،ارایه خدمات به مشتریان در بخشهای مختلف با کیفیت بهتری انجام و در نهایت این امر منجربه افزایش رضایتمندی مشتریان خواهدشد.
مسعود حیاتی رییس دایره سیستمهای مدیریت قزوین نیز با اشاره به توسعه و رشد چشمگیر صورت گرفته در بانکداری الکترونیک گفت: هر روز بر اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک افزوده می‌شود و براساس تکنولوژی روز دنیا در راستای کاهش بروکراسی نظام بانکی، راهکارهای راحت‌تری در برقراری ارتباط مالی و اقتصادی پیش‌رو قرار داده است.بنابراین باید با تعامل وهمکاری همه همکاران با یکدیگر اهداف تعیین شده در این حوزه را محقق سازیم .
وی درادامه گزارشی از وضعیت بانکداری الکترونیک وعملکرد شعب ، در حوزه بانکداری الکترونیک ارایه داد و از رابطین موفق بانکداری الکترونیک(ولی اله نفری شعبه مرکزی تاکستان ،احسان شیر محمدی شعبه ولیعصرقزوین، میثم کریمی شعبه بلوار مدرس قزوین،) با اهدای لوح وهدایای نقدی توسط مدیر استان از آنها تقدیر وتشکر گردید.
آخرین بروزرسانی 1394/5/3