تازه های اخبار تازه های اخبار

رییس دایره ارتباطات و بازاریابی یزد در جمع بانکداران گفت:

بانکداران صف مقدم بازاریابی هستند.

در راستای اجرای کمپین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی با موضوع سی و نهمین مرحله قرعه کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جلسه ای به میزبانی دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت شعب استان با حضور بانکداران این مدیریت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، در این جلسه همکاران دایره ارتباطات و بازاریابی و بانکداران شعب در مورد راهکارهای جذب منابع قرض الحسنه و تشویق مشتریان به افتتاح حساب یا افزایش موجودی حساب های پس انداز قرض الحسنه به هم اندیشی و گفت و گو پرداختند.

رییس دایره ارتباطات و بازاریابی در این نشست گفت: بانکداران شعب در صف مقدم ارتباط با مشتریان قرار داشته و نقش مهمی در کسب رضایت و جذب مشتریان دارند. به گفته وی بانکداران می توانند با رفتار شایسته و برقراری تعامل مناسب، مشتریان جدید را به مشتری دایم و وفادار تبدیل نمایند.

لیلا قاسم پور در ادامه اظهار داشت: با همراهی و همکاری بانکداران با ستاد، امکان تحقق برنامه ها و اهداف ابلاغی مدیریت امکان پذیر خواهد بود؛ لذا ایجاد تحرک بنیادی در کل بدنه شعب، بالابردن روحیه همکاری در پرسنل، ارتقای سطح دانش بانکی همکاران و پاسخگویی صحیح به مشتریان از برنامه های دایره ارتباطات و بازاریابی مدیریت می باشد.

قاسم پور در مورد راهکارهای جذب منابع قرض الحسنه گفت: جلب توجه مشتریان به رویکرد معنوی قرض الحسنه و میزان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده از این محل می تواند موجب ایجاد انگیزه در مشتریان گردد. وی یکی دیگر از راهکارهای تحقق اهداف منابع قرض الحسنه را جایگزین نمودن حساب قرض الحسنه به عنوان حساب سودگیر سپرده های بلند مدت، صندوق ره آورد آباد و حساب های متصل به پایانه های فروشگاهی به جای حساب های کوتاه مدت عنوان نمود.

وی در پایان از همراهی و همکاری دلسوزانه بانکداران که در شرایط سخت کاری و با دغدغه زیاد به انجام وظیفه خطیر تحویلداری می پردازند تشکر نمود و گفت: در پایان دوره سپرده پذیری حساب های پس انداز قرض الحسنه جهت شرکت در سی و نهمین مرحله قرعه کشی این حسابها از بانکداران برتر که بیشترین تلاش را در زمینه جذب منابع قرض الحسنه داشته باشند تجلیل خواهد شد.

آخرین بروزرسانی 1398/7/20